VRSCB V-Rod
V-Rod pod označením VRSCB se vyráběl pouze dva roky. Mechanicky je tento stroj totožný s předchozím modelem. Jedná se tu pouze o kosmetické úpravy, které zahrnují černě lakovaný rám a některé chromované díly nahradil leštěný hliník. Jiné je tu ještě uchycení budíků a řídítka. Navíc byl model VRSCB i o pár tisíc levnější. Zde si můžete přečíst test od Lukáše Růžičky, který trochu zabrousil i do samotné historie značky. Nicméně další majitel se chce s vámi podělit o jeho postřehy ze života s V-Rodem VRSCB. gaunercz píše: Harley-Davidson V-Rod je spolehlivost sama. Komfort pro cestování super, ale vadila mi malá nádrž a velká spotřeba. Sekundární převod řemenem je skvělá věc. Je bezúdržbovej, vydrží 50 000Km a novej je za pár korun. Navíc, suprová dynamika při přenosu krouťáku. Pokud chceš V-Roda šperkovat, tunit nebo přestavovat, tak neexistuje variabilnější motorka. Je to životní styl, na který ale musíš mít peníze. V-Roda už bohužel nemám a asi si ho už nikdy nekoupím. Překvapila mě špatná zkušenost s lidma kolem této značky a nedobré zkušenosti mám i s lidma, kteří nemají Harleye a ze závisti tě v nouzi pošlou někam.
Copyright © Motorkari.cz