VRSCR Street Rod
Street Rod 2005 - 2007 je jiný. Ano, společně s původním V-Rodem jsou to bratři, ale určitě ne dvojčata. Výrazná změna nastala v nastavení polohy jezdce. Už nestrkáte nohy dopředu, ale máte je složené pod sebou, přesně jako na naháči. Nesedíte v motorce, ale na ni. Přední část těla se po uchopení řídítek natáhne více nad přední kolo a jízda tak nutí k agresivnější jízdě. Na Street Rodu je to ta nejsportovnější pozice ze všech Haryků a to i díky nové poloze rámu, strmější přední 43mm Showa vidlici a kratšímu rozvoru 1 715 mm. Výrobce hovoří o navýšení světlé výšky a možnosti 40° (původních 32°) náklonů v zatáčkách. Jízda na Street Rodu je kvalitnější díky novému odpružení a brzdám značky Brembo. K pohodlí na cestách přispívá i nově polstrované sedlo, které je prostornější a o 10 centimetrů výše než na V-Rodu a jako bonus je v základu i místo pro spolujezdce. Navýšil se maximální výkon zhruba o 5 koní díky novému výfukovému systému, takže má teď 120 koní v 8500 otáčkách. Motor je však stále stejný jako u V-Roda. Převodovka doznala několika změn a při přeřazování je hladší. Také je tu konečně nová větší palivová nádrž na 19 litrů. A také už nehrozí zapadnutí klíčků mezi svody, jako u starších modelů. Spínací skříňka se totiž přesunula do přední části do prostoru za chladičem. Změn je víc než dost, ale ty vám neřeknou, jak se na motorce jezdí.
Copyright © Motorkari.cz