VRSCD Night Rod
Night Rod byl představen v roce 2006 a stejně jako u modelu Street Rod, se výkon motoru lehce zvedl na 120 koní v 8 250 otáčkách. Night Rod byl zahalen komplet do černé barvy, ale na podvozek se oproti základnímu modelu V-Rod téměř nesáhlo. Stejně tak velikost palivové nádrže zůstala stará čtrnáctilitrová. V roce 2008 pak přichází jeho nástupce Night Rod Special. Je osazen novým motorem o objemu 1 250 ccm, který jak už víte, dosáhne maximálního výkon 125 koní, ale hlavně kroutícího momentu je slušných 110 Nm. Vyšší výkon i krouťák je nutné bezpečně dostat na asfalt, takže se i tady objevuje mohutná zadní pneumatika o šíři 240 mm. Nově je tu také volitelný systém ABS. Rok 2012 pak pro model Night Rod Special znamená vylepšení designu, který se vyznačuje novou, zužující se zadní částí, lehčími koly a zlepšenou ergonometrií s lepší dosažitelností stupaček i řídítek. Nová převrácená přední vidlice a upravené odpružení zadního kola zlepšují jízdní komfort a ovládání. A Nogin vysvětluje další podrobnosti: Startování je bez klíče, stačí mít "šém" v kapse, sednout, natočit a jet. Samozřejmě systém "keyless" funguje i naopak: při vzdálení se motorka zamkne a aktivuje se alarm. Nevýhodou bezpečnostního systému je, že bez údržby na dobíječce se při delší odstávce zkracuje životnost gelové baterie. A gelovka na Night Roda není zrovna levná. Co vím, tak u Night Roda se povoluje přední světlo, u V-Roda o tomto problému nevím. Jinak je všeobecně známo, že starší motory o obsahu 1 130ccm nemají takovou spotřebu oleje jako ty novější motory o obsahu 1 250 ccm. Takže, ne dětská, ale dospělá nemoc.
Copyright © Motorkari.cz